10 تا 50 میلیون ریال تسهیلات برای حل مشکلات مدد جویان مازندران پرداخت می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رضا نوروزی جعفری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران گفت: در آئین افتتاح صندوق قرض الحسنه امداد در مازندران سقف این تسهیلات را بین 10 تا 50 میلیون ریال برای گره گشایی مشکلات روزمره مدد جویان اعلام کرده است.

نوروزی جعفری افزود: این نهاد در یک سال گذشته 10 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان امداد در این استان پرداخت کرده است.

وی پیش بینی کرد تا با راه اندازی صندوق امداد در این استان افراد بیشتری از مدد جویان بتوانند از تسهیلات قرض الحسنه استفاده کنند.

وی مهمترین مزیت ایجاد صندوق امداد وابسته به کمیته امداد را رفع مشکل وثیقه برای مددجویان دردریافت تسهیلات اعلام کرده است.

وی گفت: در شرایط فعلی تامین وثیقه برای دریافت تسهیلات از مهمترین مشکل مددجویان است و با تشکل صندوق قرض الحسنه امداد این معضل برای این گروه از اقشار کم درآمد جامعه کاهش خواهد یافت.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران افزود: 44 میلیارد و 797 میلیون ریال تسهیلات خود اشتغالی امسال در اختیار 435 نفر از مدد جویان قرار داده شد.

وی میزان تسهیلات پرداختی برای تامین جهیزه زوج های جوان زیر پوشش را در امسال به میزان 3میلیارد و 319 میلیون ریال به 210 زوج جوان اعلام کرد.

نوروزی جعفری پرداخت تسهیلات برای درمان مدد جویان را یکی دیگر از خدمات این نهاد حمایتی دانست و گفت: 7 میلیارد و 428 میلیون ریال تسهیلات امسال به 512 نفر از بیماران زیر پوشش این نهاد داده شد.

120 هزار نفر در مازندران زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.