مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی از ارسال حدود هزارو ۵۰۰ اثر هنری به جشنواره قرآنی گل‌های محمدی و فاطمی استان مرکزی خبرداد.

 حجت الاسلام قربانپور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در حاشیه  مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره قرآنی گل‌های محمدی و فاطمی شهرستان کمیجان در گفتگو با  خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: هزارو ۴۹۰ اثر هنری با موضوعات مختلف اجتماعی به جشنواره قرآنی گل‌های محمدی و فاطمی استان مرکزی رسیده است.

حجت الاسلام قربانپور در خصوص برگزاری این جشنواره قرانی استانی گفت: جشنواره قرآنی گل‌های محمدی و فاطمی به طور همزمان در سراسر استان مرکزی با حضور ۱۱ هزارشرکت کننده در رشته‌های مختلف هنری، قرآنی، مفاهیم و نماز در حال برگزاری است.

وی هدف از برگزاری این گونه برنامه‌ها را گسترش فرهنگ قرآنی و دینی در بین خانواده‌ها و جامعه عنوان و اضافه کرد: قرآن چراغ هدایتگری است که لازم است در زندگی از آن فراوان استفاده کنیم.

ارسال حدود هزارو ۵۰۰ اثر هنری به جشنواره گل‌های محمدی و فاطمی استان مرکزی

شرکت ۵۰۰ نوجوان در در جشنواره گل‌های محمدی و فاطمی شهرستان کمیجان

سلیمانی فرماندار شهرستان کمیجان هم گفت: در شهرستان کمیجان ۵۰۰ نوجوان در جشنواره گل‌های محمدی و فاطمی این شهرستان شرکت کردند.

سلیمانی افزود: نفرات برتر به مسابقات استانی که قرار است در شهرستان دلیجان برگزار شود راه یافتند.

اختتامیه پنجمین دوره جشنواره قرانی گل‌های محمدی و فاطمی شهرستان کمیجان با تجلیل از برگزیدگان این دوره با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات امام حسین (ع) کمیجان برگزار شد.

انتهخای پیام / ج

برچسب ها: قرآن ، تفسیر قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.