معاون تبلیغات اسلامی استان مرکزی از پیش بینی افزایش ۳۰ درصدی شرکت کنندگان جشنواره گل‌های محمدی و فاطمی این استان خبرداد.

پیش بینی افزایش ۳۰ درصدی شرکت کنندگان جشنواره گل‌های محمدی و فاطمی استان مرکزی حجت الاسلام داود چمانی معاون فرهنگی و پژوهشی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در حاشیه مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره قرآنی گل‌های محمدی و گل‌های فاطمی شهرستان فراهان در گفتگو با  خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ با اشاره به حضور ۷ هزار و ۸۰۰ نفری شرکت کنندگان این جشنواره  قرآنی در سال گذشته گفت: امسال با توجه به استقبال خوب نوجوانان و جوانان قرآن آموز، امید داریم بیش از ۱۰ هزار نفر در این جشنواره شرکت کنند.

حجت الاسلام داود چمانی گفت: پنجمین جشنواره قرآنی گل‌های محمدی و گل‌های فاطمی استان مرکزی در روز‌های ۳ شهریور ویژه برادران و ۵ شهریور ویژه خواهران برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: این مسابقه‌های قرآنی در رشته‌های مختلف حفظ، مفاهیم و نماز و بخش هنری در رده‌های نونهالان، نوجوانان و جوانان به میزبانی شهرستان دلیجان برگزار می‌شود.

تجلیل از ۱۲۲ نوجوان ممتاز قرآنی در شهرستان فراهان

مراسم اختتامیه مرحله شهرستانی پنجمین جشنواره قرآنی گل‌های محمدی و گل‌های فاطمی فراهان در سالن اجتماعات آموزش و پرورش این شهرستان با حضور هزارو ۵۳۸ نفر از علاقه‌مندان قرآنی با حضور مهمانان استانی و شهرستانی برگزار و در پایان از ۱۲۲ نفر در رشته‌های مختلف برگزیده شدند.

محسن آبادی معاون فرماندار شهرستان فراهان در این مراسم گفت: یکی از راه‌های نهادینه کردن فرهنگ قرآنی در شهرستان برگزاری اینگونه جشنواره هاست و وظیفه همه ماست که در جهت هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این جشنواره تلاش کنیم و از همه امکانات شهرستان برای رسیدن به این هدف استفاده کنیم.

انتهای پیام / ج

برچسب ها: قرآن ، تفسیر قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.