جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: 6 سوداگر مرگ در شهرستان اندیمشک دستگیر شدند و 50 کيلوگرم موادمخدر از نوع ترياک از آن ها کشف گردید.

سرهنگ سید محمد صالحی، جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به اجرای طرح ارتقاء امنيت اجتماعی و تشدید مبارزه قاطع با فروشندگان و توزيع کنندگان موادمخدر اشاره کرد و بیان داشت: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان اندیمشک با همکاری پلیس استان ایلام، با اقدامات فنی و بکارگیری شگردهای پلیسی، موفق شدند 3 دستگاه خودرو حامل موادمخدر را در این شهرستان شناسایی کرده و متوقف نمایند.

وی اذعان کرد: ماموران پليس مبارزه با موادمخدر شهرستان اندیمشک با هماهنگی مرجع قضائی طی این عملیات منسجم موفق شدند 50 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک را کشف و ضبط کنند.

سرهنگ صالحی با بیان اینکه در این عملیات 6 سوداگر مرگ دستگیر شدند، اظهار داشت: قاچاقچیان به همراه مواد مکشوفه به منظور سیر مراحل قانونی راهی مرجع قضائی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان افزود: یکی از اولویت‌های مهم پلیس اجرای طرح‌های پاکسازی مناطق آلوده و برخورد قانونی و قاطع با سوداگران مرگ و فروشندگان مواد مخدر است.

انتهای پیام/گ

دستگیری توزیع کننده موادمخدر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.