فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: بیش از 120 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک و حشیش در محورهای مواصلاتی استان کشف و ضبط گردید.

سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به اهمیت ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با پدیده شوم قاچاق موادمخدر بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان و پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با تلاش های شبانه روزی در 2 عملیات موفق شدند 80 کیلوگرم تریاک و 47 کیلوگرم حشیش را در سطح محورهای مواصلاتی استان کشف و ضبط نمایند.

وی در تشریح عملیات های کشف این مقدار موادمخدر اظهار کرد: ماموران پلیس در یک عملیات غافلگیرانه خودرو سوداگران مرگ را در مسیر اهواز توقیف کرده و در بازرسی از آن مقدار 80 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک که به صورت ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف شد.

سردار عباس زاده اذعان داشت: در این رابطه یک قاچاقچی موادمخدر دستگیر شد و یک دستگاه خودرو حمل موادمخدر کشف و ضبط گردید.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بهبهان نیز در ادامه برخورد جدی با قاچاقچیان موادمخدر موفق به شناسایی و توقیف خودرو حامل موادمخدر در مسیر بهبهان شدند و در بازرسی از آن مقدار 47 کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش را که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف و فرد قاچاقچی دستگیر گردید.

انتهای پیام/گ

قاچاقچیان موادمخدر در بند قانون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.