معاون امور استان های سازمان صداوسیما گفت: بهرام عبدالحسینی مدیرکل جدید فردی متخصص، متعهد و توانمند در حوزه رسانه است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،علي دارابی  در نشست شورای مدیران صداوسیمای مرکز اصفهان با تاکید بر همکاری  بامدیر جدید افزود:صداوسیمای مرکز اصفهان باید به جایگاه اصلی خود و آنچه ما ازاین مرکز انتظار داریم برسد.
وی با اشاره به حوزه راهبردی رسانه گفت: شبکه محوری و چیدمان کنداکتور دراین بخش بسیار مهم است.
علي دارابی با بیان اینکه از مرکز اصفهان برنامه های درجه یک می خواهیم افزود: در مناسبت ها و تعطیلات آخر هفته باید برنامه های تلویزیون جذاب و پربیننده باشد تا مخاطب تلویزیون و رادیو در درجه اول حفظ و در ادامه رشد یابد.
وی با اشاره به اینکه در برنامه پنج ساله باید پنج تا هفت درصد مخاطبان افزایش یابند گفت: پیوست رسانه ای سند توسعه در استان بر عهده مدیران مرکز اصفهان است و باید همه مدیران برنامه ها و راهکارها و پیوست رسانه ای خود را ارائه کنند.
معاون امور استان های صداوسیما ارتقا تولیدات را مورد توجه رسانه ملی دانست و افزود: اصفهان سرزمین طنز است و ما باید هنرمندان فعلی و هنرمندان جدید را حمایت کنیم تا در حوزه های مستند،فیلم و سریال، برنامه های گفتگو محور و حوزه کودکان، نوجوانان و جوانان برنامه سازی کنند.
دارابی با تاکید بر اینکه جایگاه ممتاز مرکز اصفهان را باید با کار و تولید و عمل احیا کنید افزود: استان اصفهان مزیت های فراوان دارد و اصفهان هماهنگونه که در همه زمینه های انقلاب پیش گام بوده باید در حال حاضر هم در همه عرصه ها پیشگام باشد.
مدیرکل صداوسیمای مرکز اصفهان هم دراین نشست گفت: ما در شبکه استانی اصفهان وظیفه داریم چتری را برای همه مردم استان باز کنیم به صورتی که هرشخصی به شبکه استان اصفهان نگاه کرد احساس کند که شبکه خودش را مشاهده می کند.
بهرام عبدالحسینی توجه به برنامه سازی و تولید را از مهمترین اولویت ها عنوان کرد و افزود: برنامه سازی در بخش نسل نوپا به ویژه کودک و نوجوان با لهجه شیرین اصفهانی باید مورد توجه برنامه سازان مرکز باشد.
وی در ادامه با اشاره به ورود به 40 سالگی انقلاب اسلامی و الزام رسیدن به درجه کیفی و کمی دراین برهه از زمان و تاریخ گفت: تا قبل از آمدن به اصفهان پیگیر گزارش ها و برنامه های مرکز اصفهان بوده ام و با روند کاری این مرکز آشنایی دارم.
بهرام عبدالحسینی با تاکید بر نظم و انضباط گفت: در همه اوقات شبانه روز آماده کار و پذیرای نقطه نظرات برای ارتقا کار هستم.

انتهای پیام /س

شورای مدیران صدا وسیمای مرکز اصفهان

برچسب ها: رسانه ، مطبوعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار