دوره‌های عمومی آموزش باشگاه خبرنگاران جوان استان مرکزی از سر گرفته شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ دوره‌های عمومی آموزش  باشگاه خبرنگاران جوان استان مرکزی بعد از ۳ سال مجدد راه اندازی شد.

محمد جواد بهلول بندی مسئول باشگاه خبرنگاران جوان استان مرکزی   در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: کلاس‌های دوره تابستان ۹۷ شامل ۲  رشته  آموزش "خبرنویسی" و آموزش "فنون مصاحبه و گزارش" است.

بهلول بندی افزود: این کلاس‌ها به مدت ۲ روز در هفته و در روز‌های دوشنبه و چهارشنبه برای شرکت کنندگان که از عموم مردم هستند برگزارمی شود.

وی اضافه کرد: مدرس کلاس‌ها اساتید مجربی هستند که علاوه بر تحصیلات مرتبط، سال‌ها در خبر صداوسیما کار خبری کرده اند و تئوری و عمل را با هم جمع کرده اند.

ثبت نام از دانش آموز ابتدایی تا دانشجوی دکترا در کلاسهای باشگاه خبرنگاران

مسئول باشگاه خبرنگاران جوان استان مرکزی با اشاره به اینکه این کلاس‌ها بدون محدودیت سنی و تحصیلی برگزارشده اند ادامه داد: در این کلاس‌ها از دانش آموز ابتدایی تا دانشجوی دکترا ثبت نام کرده اند و این نشانه علاقه  اقشار مختلف  مردم به خبر است.

وی تصریح کرد: هدف از برگزاری این کلاس‌ها آموزش عموم مردم و آشنایی آن‌ها با خبر هست که علاوه بر استفاده در حرفه‌های خبری در زندگی روزانه هم به افراد کمک می‌کند.

بهلول بندی با بیان اینکه پیش از این هم در خرداد و تیرماه ۹۷ کلاس آموزش سواد رسانه توسط باشگاه خبرنگاران در مرکز آموزش صدا وسیمای استان مرکزی برگزار شد اظهار کرد: کلاس‌های سواد رسانه مختص کارکنان بود، اما کلاس‌های خبرنگاری دوره‌های آموزش عمومی و برای همگان آزاد است.

وی با اشاره به این که برای دوره‌های بعدی هم که در فصول مختلف برگزار خواهد شد برنامه ویژه داریم  بیان کرد: امیدواریم با برگزاری این کلاس‌ها کمکی به افزایش فهم عمومی درجهت افزایش آگاهی و سواد رسانه مردم کرده باشیم.

مسئول باشگاه خبرنگاران جوان استان مرکزی در پایان افزود: برای آینده ان شاء الله کلاس‌های گویندگی، تدوین و تصویر برداری هم در برنامه کاری داریم.

شروع مجدد دوره‌های عمومی آموزش باشگاه خبرنگاران استان مرکزی

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.