رقابت‌های هندبال نوجوانان استان فارس از ۲۱ مرداد با شرکت ۹ تیم به میزبانی شهرستان پاسارگاد برگزار و تیم جهرم قهرمان شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ عبدالرحیم خداجو رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جهرم با اشاره به شرکت ۹ تیم استان فارس از شیراز، جهرم، پاسارگاد، آباده، لارستان، فسا، کازرون، فیروزآباد و مرودشت بیان کرد: تیم هندبال نوجوانان جهرم با پیروزی بر تیم‌های شیراز، مرودشت و پاسارگاد در دور مقدماتی به مرحله نیمه نهایی صعود کردند و در این مرحله نیز تیم لارستان با نتیجه ۲۰ بر ۱۳ شکست داده و به دیدار نهایی این پیکار‌ها راه یافتند.

وی افزود: در دیدار نهایی تیم جهرم با نتیجه ۱۷ بر ۱۰ تیم فیروزآباد را شکست داد و بر سکوی قهرمانی این دور از رقابت‌ها ایستاد و تیم‌های فیروزآباد و لارستان به ترتیب دوم و سوم شدند.

خداجو با بیان اینکه تیم جهرم با قهرمانی در این پیکارها، جواز شرکت در مسابقات منطقه ۸ کشور را که در شهریورما برگزار می‌شود کسب کرده اند، تصریح کرد: جهرم علی اسماعیل پور، امیرحسین سقاباشی، محمد مهرادنیا، امیرمحمد بهارلو، سینا بهنام نژاد، محمد قایدی، ابوالفضل ارامین، محمد متین ظهرابی، علی نصیری نژاد، امیرحسین گچکاران، عرفان آرامش و محمدحسین معماری فرد از بازیکنان تیم نوجوانان هندبال جهرم بوده اند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جهرم ادامه داد: مربی این تیم عباس کارگر و سرپرست تیم، امین کارگر بوده است.

گفتنی است، این تیم در رقابت‌های قهرمانی آموزشگاه‌های متوسطه اول کشور که از اول تا ششم مردادماه امسال در تبریز برگزار شد، شرکت کرد و به مقام سوم دست یافت.
انتهای پیام/ت

قهرمانی تیم جهرم در رقابت‌های هندبال نوجوانان استان فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.