مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی با حضور در پایانه بار ارومیه با رانندگان بخش حمل و نقل کالای این شهرستان دیدار و برای بهبود شرایط کاری قول مساعد داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی به همراه معاون حمل و نقل و رئیس اداره حمل و نقل کالای این اداره کل از پایانه بار ارومیه بازدید و از نزدیک در جریان درخواست و‌ها و مشکلات رانندگان قرار گرفت.

ارسلان شکری در این بازدید با اشاره به تلاش دولت برای تحقق مطالبات رانندگان عنوان کرد: افزایش نرخ ۲۰ درصدی کرایه حمل، حل مشکلات بیمه ای، اجرای طرح بیمه تکمیلی رانندگان و ارائه تجهیزات و لاستیک با نرخ دولتی به رانندگان بخشی از این اقدامات را شامل می‌شود.

وی با اشاره به ثبت نام بیش از ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر از رانندگان آذربایجان غربی در طرح بیمه تکمیلی افزود: روزانه بین ۲۶۰۰ الی ۳۰۰۰ بارنامه در این بخش در استان صادر می‌شود که این امر حکایت از فعالیت مستمر رانندگان در راستای چرخش چرخ‌های اقتصادی دارند و باید تمام تلاش خود را در جهت بهینه سازی امور این قشر بکار گیریم.

این مقام مسئول از ارائه طرح واردات لاستیک خارجی با هزینه پایین به صورت پایلوت در استان آذربایجان غربی خبر داد و یادآور شد: زیباسازی محیط اعلام بار رانندگان، پایانه‌های بار و ارائه امکانات خدماتی و تفریحی نیز برای این قشر زحمت کش در دستور کار قرار دارد.

در ادامه این بازدید نمایندگان رانندگان پایانه بار و شرکت‌های حمل و نقل کالای این شهرستان مسائل مربوطه را مطرح و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی برای رفع مشکلات و تحقق درخواست‌ها قول مساعد داد.

انتهای پیام/م

 مدیر کل راهداری آذربایجان غربی با رانندگان پایانه بار ارومیه دیدار و گفت و گو کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.