مردم استان قزوین در سه ماه نخست امسال بیش از ۴ میلیارد و ۸۷۷ میلیون ریال به مددجویان بهزیستی کمک کردند.

وارثی مدیر کل بهزیستی استان در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛گفت:مبلغ پرداخت شده در قالب تامین کمک هزینه مسکن، جهیزیه و ازدواج، دارو و درمان، اشتغال، تحصیل و معیشت خانواده‌های نیازمند هزینه شده است.

وارثی اضافه کرد: راه اندازی موبایل پیمت، انعقاد تفاهمنامه درباره جانمایی صندوق‌های مشارکت‌ها، جذب خیر برای تامین جهیزیه، پیگیری طرح داوطلبین و استفاد از حضور پزشکان در حوزه‌های تخصصی گوناگون از خدمات انجام شده برای جلب مشارکت‌های مردمی است.

وی با اشاره به طرح حامی افزود : در این طرح ۹۰ خیر فعال از ۱۶۰ کودک در استان حمایت می‌کنند.

مدیر کل بهزیستی استان گفت: در طرح حامی فرزندان زیر پوشش از بدو تولد تا ۱۸ سالگی از سوی افراد خیرخواه، در زمینه‌های تحصیلی، درمانی، معیشتی حمایت و ماهانه مبالغی به حساب آنان واریز می‌شود.

وارثی در ادامه به طرح شکرانه سلامت اشاره کرد و افزود: در این طرح کارکنان ادارات از طریق اهدای ۴ رقم آخر فیش حقوقی و یا رقم‌های دلخواه از طریق حوزه مالی مبالغ را جمع آوری و به حساب مشارکت‌های بهزیستی واریز می‌کنند.

وی گفت: همچنین در سه ماه نخست امسال بین هزار و ۸۲ خانوار سبد غذایی توزیع شد.

مدیر کل بهزیستی استان با اشاره به طرح حمایت تحصیلی ابرار گفت: در این طرح اتاق بازرگانی استان قزوین از ۳۱ محصل و دانشجوی نخبه حمایت تحصیلی می‌کند.

به گفته وارثی، در این طرح به هر دانشجو ماهانه یک میلیون تا یک میلیون و هشتصد هزار ریال پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/

اجرای طرح حامی در قزوین

برچسب ها: بهزیستی ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.