معاون سازمان امور اجتماعی کشور گفت: یکی از دستورات ویژه رئیس جمهور به وزارت کشور تسهیل در امور مشارکت اجتماعی و سازمان‌های مردم نهاد بود.

اکبری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:کمال اکبری معاون سازمان امور اجتماعی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به حمایت‌های رئیس جمهور از سازمان‌های مردم نهاد اظهار کرد: رئیس جمهور در روزهای اول حضورشان در دولت جلسات متعددی با سازمان های مردم نهاد برگزار می‌کردند.

معاون سازمان امور اجتماعی کشور افزود: یکی از دستورات ویژه رئیس جمهور به وزارت کشور تسهیل در امور مشارکت اجتماعی و سازمان های مردم نهاد بود.

وی با اشاره به اینکه ما اجتماعی‌ترین افراد دولت به حساب می‌آییم و روزانه با گروه‌های مختلف جامعه مواجه هستیم, گفت: امیدواریم اقداماتی که در دولت صورت می‌گیرد؛ نتایج خوبی برای مردم داشته باشد.

اکبری درباره پیشنهاد مذاکره ترامپ نیز گفت: نباید با این موضوع احساسی برخورد نشود؛ آمریکا به دنبال مذاکره نیست، مذاکره با فردی که سند بین المللی را زیر پا می‌گذارد؛ غیرمنطقی است.

معاون سازمان امور اجتماعی کشور خاطرنشان کرد: آمریکا نفرت افزایی را در جهان ترویج داده است و بذر عناد و دشمنی را در منطقه می‌کارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار