۱۵۷ کارگاه تولیدی در استان چهارمحال و بختیاری از طرح بخشودگی جرایم کارفرمایان خوش حساب تأمین اجتماعی بهره‌مند شدند.

بهره مندی از طرح بخشودگی جرایم کارفرمایان خوش حساببه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مدیرکل تأمین اجتماعی چهارمحال و بختیاری از بهره‎مندی ۱۵۷ کارگاه تولیدی، صنعتی، خدماتی و معدنی این استان در فاز سوم از طرح بخشودگی جرایم کارفرمایان خوش حساب طی سال جاری خبر داد.

غلامرضا محمدی گفت: این طرح به استناد ماده ۱۳ قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی در تأمین نیاز‌های کشور و تقویت آن‌ها در امر صادرات و اصلاح ماده ۱۰۴ قانون مالیات‌های مستقیم اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اجرای این طرح در سال‌های ۹۶ و ۹۵ افزود: در این مدت، ٧٢٣ کارفرمای کارگاه‌های تحت پوشش در چهارمحال و بختیاری به شعب تأمین اجتماعی مراجعه کردند که پس از بررسی در کمیته استانی، ٦٢٠ کارفرمای خوش حسابی که دچار بحران ناشی از حوادث غیرمترقبه، تحریم‌ها و نوسانات ارزی شده بودند، از مزایای این قانون بهره‌مند شدند.

محمدی اضافه کرد: ریزش کل جرایم این تعداد کارفرما، ۲۶ میلیارد و ۲۹۷ میلیون ریال در راستای رفع بحران بود.

وی ادامه داد: فاز سوم این طرح نیز از ۱۰ اردیبهشت تا ۲۰ تیرماه امسال در چهارمحال و بختیاری اجرا و در این مدت ١٧٩ درخواست به کمیته بررسی در شعب استانی ارسال شد.

محمدی گفت: پس از رسیدگی، ١٥٧ درخواست مورد تأیید قرار گرفت که در صورت پرداخت در موعد مقرر مبلغ ۲۴ میلیارد و ۳۶۵ میلیون ریال از کل جرایم کارفرمایان متقاضی ریزش پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/ف

طرح بخشودگی جرایم کارفرمایان خوش حساب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.