استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست با معاون بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی، خواستار حل مشکل بیمه کارکنان یک واحد تولیدی در بروجن شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، در نشست استاندار چهارمحال و بختیاری با معاون بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی کشور در تهران، مشکل بیمه کارکنان واحد تولیدی و صنعتی ظریف مصور در بروجن پیگیری شد.

اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در این نشست، با تأکید بر ضرورت حمایت از فعالیت‌های اقتصادی و کارآفرین در استان، خواستار حل مشکل بیمه‌ای شاغلان در این واحد تولیدی شد.

وی با اشاره به نرخ بالای بیکاری در چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: در شرایط کنونی، بخش‌های مختلف دولتی و تصمیم‌گیر باید با رویکرد حل مشکلات اقتصادی و تقویت و ترویج کارآفرینی در مناطق مختلف کشور، خصوصاً استان‌های کمتر برخوردار و پر بیکار همچون چهارمحال و بختیاری تلاش کنند.

محمدحسن زدا معاون بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی هم با تقدیر از پیگیری استاندار چهارمحال و بختیاری برای حل مشکل کارگران و کارکنان واحد‌های تولیدی استان، برای رفع این مشکلات، قول مساعدت و همکاری داد.

خدیجه ربیعی نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی و غلامرضا محمدی مدیرکل تأمین اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست حضور داشتند.

انتهای پیام/ش

پیگیری رفع مشکلات بیمه ای کارکنان واحدهای تولیدی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.