مدیر مؤسسه فرهنگی هنری بیت الاخضر زینبی (س) اندیمشک گفت: در این موسسه کلاس مهدویت، آموزش سبک زندگی اسلامی و حفظ قرآن در ایام تابستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عذرا جعفری، مدیر مؤسسه فرهنگی هنری بیت الاخضر زینبی(س)اندیمشک بیان داشت: در حال حاضر روزهای چهارشنبه 2 کلاس مهدویت و سبک زندگی اسلامی و روزهای زوج دوره حفظ قرآن کریم در این مؤسسه دایر است.

وی افزود: علاوه بر آن آموزش هنر نیز برای بانوان در ایام هفته در نظر گرفته شده است و اغلب شرکت‌کنندگان این کلاس دختران جوان و نوجوان هستند و در آن پیرامون شرایط یک فرد منتظر صحبت می‌کنیم.

جعفری عنوان کرد: اهمیت شناخت امام عصر(عج) برای فرد منتظر، رعایت اخلاق و ایمان از مهم‌ترین شرایط فرد منتظر است و در این کلاس ها در حقیقت آموزش آیین خانواده‌داری و همسرداری برای دختران جوان است.

مدیر مؤسسه فرهنگی هنری بیت الاخضر زینبی(س)اندیمشک گفت: با توجه به اینکه مشکل اصلی ما در حال حاضر این است که روش زندگی صحیح را نمی‌دانیم در این کلاس تلاش می‌کنیم روش‌های اسلامی و قرآنی آداب زندگی را به دختران جوان آموزش دهیم.

جعفری افزود: در دوره حفظ نیز آموزش حفظ جزء ۳۰ برای مقاطع مختلف سنی آغاز شده و هر یک از بانوان به تناسب زمان و استعداد خود موفق به حفظ بخشی از سوره‌های قرآن کریم شده‌اند.

 وی در پایان گفت: متأسفانه هیچ نهادی از این مؤسسه حمایت نمی‌کند. توان این مؤسسه بسیار بالاست اما با توجه به ظرفیت مالی در سطح محدودی فعالیت می‌کنیم.

انتهای پیام/م

آموزش سبک زندگی اسلامی در اندیمشک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.