یک عضو شورای شهر تهران در میان ۹ بازداشتی شورا‌های استان تهران/ بازداشتی‌ها تا زمان صدور حکم نهایی تعلیق هستندسلیمانی راد از بازداشت یک عضو شورای شهر تهران به دلیل تبانی، سوء استفاده از موقعیت شغلی و اعمال خارج از ضوابط قانونی خبر داد.

رحیم سلیمانی راد سرپرست اداره کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با بازداشت 9 تن از اعضای شوراهای استان تهران اظهار کرد: در طول یک ماه اخیر چند تن از اعضای شورهای اسلامی استان تهران به علت تبانی، سوء استفاده از موقعیت شغلی و اعمال خارج از ضوابط قانونی بازداشت شدند.

وی افزود: 5 نفر از این اعضا با قرار وثیقه آزاد شده و برای اعضای آزاد شده حکم صادر خواهد شد که طبق ماده 91 قانون تا زمان صدور حکم قطعی، این افراد از سمت خود تعلیق می شوند.

سلیمانی راد گفت: 6 عضو شورای روستاهای استان نیز به دلیل تبانی، سوء استفاده از موقعیت شغلی و اعمال خارج از ضوابط قانونی بازداشت و سلب عضویت شدند.

وی در ادامه افزود: یک نفر از اعضای شورای شهر تهران نیز به همین دلیل بازداشت شد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پی انتشار این خبر طی تماس مجدد با سرپرست اداره کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران وی اعلام کرد که اعلام خبر دستگیری یکی از اعضای شورای شهر تهران اشتباهی سهوی از جانب وی بوده و خواستار اصلاح خبر شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار