مدیرکل آموزش و پرورش کردستان از ثبت نام ۲۴۷ هزار و ۸۰۴ نفراز دانش آموزان کردستانی در مدارس خبردادو گفت: تا کنون ثبت نام ۸۷ درصد دانش آموزان نسبت به تعداد دانش آموزان ثبت نامی در سال تحصیلی ۹۷-۹۶ در مدارس قطعی شده است.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،رشید قربانی گفت: تا پایان روز ۲۰ مرداد ماه ۹۷ در دوره ابتدایی ۱۵۰ هزار و ۲۷ دانش آموز واجد شرایط، هزار و ۲۸۳ نوآموز در دوره پیش دبستان و ۶۲۱ دانش آموز در آموزش و پرورش استثنایی ثبت نام کرده اند.
وی ادامه داد: در دوره اول متوسطه نیز ۶۰ هزار و ۳۲۷ نفر و در دوره متوسطه دوم ۳۵ هزار و ۵۴۶ دانش آموز ثبت نام کرده‌اند که با توجه به انتخاب رشته در دوره دوم متوسطه انتظار می‌رود روند ثبت نام در روز‌های آتی تسریع پیدا کند.
مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه تسریع در انجام ثبت نام موجب می‌شود سال تحصیلی جدید به موقع و با نشاط و شادابی بیشتر آغاز شود، از اولیا و دانش آموزان خواست نسبت به انجام فرایند ثبت نام در اسرع وقت اقدام کنند.
گفتنی است ثبت نام دانش آموزان برای سال تحصیلی ۹۸-۹۷ از خرداد ماه آغاز و برابر مهلت اعلام شده دانش آموزان باید تا پایان مرداد ماه ۹۷ نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.
انتهای پیام/م

ثبت نام بیش از ۲۴۷ هزار دانش آموز کردستانی برای سال تحصیلی جدید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار