مدیر امور آب و فاضلاب روستایی اهواز گفت: با کارگزاری خط انتقال آب شرب در روستای قجریه 2 اهواز، آب شرب در این روستا پایدار می شود.

پایداری آب شرب در روستای قجریه 2 اهوازبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمود آریاخاکی، مدیر امور آب و فاضلاب روستایی اهواز با اشاره به آغاز عملیات حفاری و کارگزاری خط انتقال آب شرب در روستای قجریه 2 این کلانشهر بیان داشت: با کارگزاری این خط انتقال آب، آب شرب مورد استفاده مردم در این روستا پایدار خواهد شد.

وی طول این خط لوله را حدود 2 کیلومتر عنوان و تصریح کرد: عملیات کارگزاری 2 کیلومتر خط انتقال با حمایت بخشداری و شورای اسلامی این روستا و همچنین تلاش نیروهای آب و فاضلاب روستایی شهرستان اهواز انجام می شود.

آریاخاکی با بیان اینکه اهالی روستای قجریه 2 با افت فشار و قطعی آب شرب مواجه هستند اذعان داشت: با اتمام و بهره‌برداری از عملیات کارگزاری خط لوله پلی اتیلن 110 مشکل تامین آب شرب این روستا حل خواهد شد.

مدیر امور آبفاروستایی اهواز اظهار کرد: روستای قجریه 2 از توابع بخش اسماعیلیه شهرستان اهواز است و 60 خانوار با جمعیتی بالغ بر 400 نفر را تحت پوشش دارد.

انتهای پیام/گ

آغاز عملیات لوله گذاری آب شرب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار