مدیر امور آب و فاضلاب روستایی بهبهان گفت: به منظور بهبود وضعیت کیفی آب شرب 16 روستای این شهرستان، خط انتقال آب تعمیر و تعویض شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسین عابد نژاد، مدیر امور آب و فاضلاب روستایی بهبهان با بیان اینکه خط انتقال آب شرب مجتمع آبرسانی دودانگه به دلیل فرسودگی شدید دچار شکستگی‌های مکرر می‌شد بیان داشت: به همین دلیل لازم بود به منظور بهبود وضعیت کیفی آب شرب این روستاها اقداماتی انجام شود.

وی شکستگی‌های خط انتقال را عامل افت فشار، کاهش کیفی و هدر رفت آب شرب اهالی 16 روستای دودانگه در شهرستان بهبهان و بروز مشکلات فراوانی برای آن‌ها عنوان کرد.

عابد نژاد اذعان کرد: در این زمینه در راستای بهبود وضعیت کیفی آب شرب این 16 روستا در شهرستان بهبهان اداره آب و فاضلاب روستایی نسبت به تعمیر و تعویض خط انتقال آب شرب این روستاها اقدام نمود.

مدیر امور آبفا روستایی بهبهان با اشاره به اینکه خط انتقال به دلیل فرسودگی شدید نیاز به تعویض داشت افزود: تاکنون با توجه به اقدامات انجام گرفته بیش از 6 کیلومتر از آن تعویض شده است.

این مقام مسئول اظهار داشت: 16 روستای دودانگه شهرستان بهبهان از توابع بخش مرکزی هستند و 2 هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر 10 هزار و 118 نفر را تحت پوشش دارند.

انتهای پیام/گ

تعمیر خطوط انتقال آب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.