مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت : رشد سرمایه گذاری در شهرک توس نسبت به 4 ماهه ابتدای سال گذشته افزایش داشته است .

رشد سرمایه گذاری در شهرک صنعتی توسبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مسعود مهدی زاده مقدم مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی همزمان با هفته حمایت ازصنایع کوچک گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی برای ایجاد زیرساخت‌های لازم وپیشرفت تولیدات داخلی تمام تلاش خود را به کارمی گیرد که یکی از برنامه‌های آن‌ها ساماندهی شهرک‌ها و نواحی صنعتی به صورت متوازن است.

وی افزود: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و باهدف فعال کردن شهرک‌ها و نواحی صنعتی، با ارائه مشاوره‌های لازم شاهد رشد سرمایه گذاری درشهرک‌ها و نواحی صنعتی بودیم.

مهدیزاده مقدم گفت: واگذاری زمین و انعقاد قرارداد در شهرک توس در 4 ماهه نخست سال جاری نسبت به سال گذشته افزایش رو به رشدی داشته است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی گفت: استان خراسان رضوی تا کنون 49 شهرک و ناحیه صنعتی را برای سرمایه گذاران و تولید کنندگان ایجاد کرده است.

وی افزود: از عمده تولیدات این شهرک می‌توان به صنایع فلزی وغذایی اشاره کرد.

گفتنی است شهرک صنعتی توس واقع در کیلومتر 12 مشهد به قوچان ، با مسا حتی بالغ بر 447 هکتار و 802 واحد بهره برداری با سرمایه 11547 میلیارد ریال زمینه اشتغال برای 28940 نفر را فراهم کرده که در سال‌های 79 و 86 به عنوان شهرک صنعتی نمونه کشوری انتخاب شده است.

انتهای پیام// ف. ح
 

 

تا کنون 49 شهرک و ناحیه صنعتی برای سرمایه گذاران و تولید کنندگان ایجاد شده است

برچسب ها: صنعت ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.