مسئول روابط عمومی سازمان صنعت و معدن تجارت استان کرمانشاه گفت:اداره حراست سازمان از عموم مردم درخواست کرد تخلف در هر یک بخش ها اعلام کنند .  

مردم تخلفات را گزارش کنندسلطانی مسئول روابط عمومی سازمان صنعت و معدن تجارت استان کرمانشاه  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه این اداره هدف از اقدام فوق را مبارزه با فساد اداری در هر یک از بخش‌های مختلف مرتبط با وزارت صنعت،معدن و تجارت ، برای دریافت گزارشات تخلفات از جانب مردم شریف استان و پرسنل اداری در بخش‌های مختلف و ارسال آن به اداره حراست ذکر کرده است.

 وی گفت: بنابر درخواست این اداره ، عموم مردم می توانند برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده و تخلف در خصوص ثبت سفارش کالا ، عدم مشاهده و یا مغایرت قیمت کالاها و خدمات در سامانه «www.124.ir» با توجه به الزام ثبت قیمت کالا و خدمات در این سامانه و گزارش عدم رعایت اولویت بندی ثبت سفارش برای واردات مواد اولیه واحدهای تولیدی را گزارش کنند.

سلطانی افزود:همچنین معرفی اماکن و انبارهای کالاهای مشمول مبارزه با احتکار و اختفا از دیگر مواردی است که عموم مردم در صورت مشاهده تخلف در این بخشها می توانند به اداره حراست سازمان صنعت ،‌معدن و تجارت اعلام کنند.

 وی گفت: اداره حراست سازمان صنعت ،‌معدن و تجارت کرمانشاه با اعلام راه‌های ارتباطی زیر از مردم خواسته است تا مشاهدات خود را اعلام کنند.
شماره تماس : ۰۸۳۳۸۲۳۹۲۶۹
شماره پیامک : ۰۹۹۱۸۴۷۳۵۰۰

 

انتهای  پیام/ز

با فساد اداری در هر بخشی برخورد می کنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.