فیلم کوتاه "سوزن" در حوزه هنری انقلاب اسلامی روز‌های پایانی ضبط را طی می‌کند.

 به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ فیلم کوتاه "سوزن" که به همت باشگاه فیلم سوره در حوزه هنری انقلاب اسلامی کلید خورده به کارگردانی یوسف جعفری و تهیه کنندگی حسین دارابی در روستای رکین از توابع بخش خنجین ساخته می‌شود.

یوسف جعفری کارگردان این فیلم در گفتگو با  خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: این فیلم کوتاه دررابطه با حال و هوای دهه ۶۰ نوشته شده که می‌توان به یک نوستالژی خاطره انگیز از ترس سوزن یاد برد.

جعفری افزود: قصه فیلم پیرامون گروه جهادی میگذرد که برای کار‌های پزشکی و درمانی وارد روستایی می‌شوند، اما آن‌ها هیچ بچه‌ای را در روستا یافت نمی‌کنند، آن‌ها از ترس سوزن فرار کرده بودند وگروه جهادی تلاش می‌کنند تا چگونه آن‌ها را یافته و ترس شان را برطرف کنند.

وی با اشاره به اینکه فیلم کوتاه سوزن در جشنواره‌های ملی و بین المللی کودکان و نوجوانان رقابت می‌کند افزود: احتمال دارد این فیلم کوتاه در شبکه‌های سراسری سیما پخش شود.

کارگردان فیلم سوزن هدف از انتخاب روستای رکین برای ضبط فیلم را بافت کاهگلی روستا دانست و تصریح کرد: استان‌های زیادی را مد نظر قرار داده بودیم که در بازدید‌های میدانی از آن‌ها، ویژگی خاص کوهپایه‌ای بودن این منطقه را تایید و کار ضبط را آغاز کردیم.

به گفته وی کار ضبط فیلم تا هفته آینده به اتمام می‌رسد و در اوایل پاییز امسال روی پرده می‌رود.

روز‌های پایانی ضبط فیلم کوتاه داستانی سوزن

انتهای پیام/ ج

تهیه فیلم کوتاه "سوزن" در حوزه هنری انقلاب اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.