دومین جشنواره استانی فیلم صد ثانیه‌ای با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.

 در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ درپایان جشنواره استانی فیلم صد ثانیه‌ای استان مرکزی در ساوه در بخش ویژه اقتصاد مقاومتی فیلم پنالتی را به کارگردانی محمد بیگلرتبار از ساوه، در بخش داستانی فیلم روزنامه به کارگردانی سید وحید رستگار از ساوه، بخش مستند فیلم عباس، به کارگردانی جواد صالح از ساوه و بخش پویا نمایی فیلم یکی برای همه به کارگردانی الهام نجاتی از ساوه، عناوین اول را کسب کردند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوه در حاشیه مراسم اختتامیه در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛گفت: فرخوان این جشنواره با موضوعات تحکیم خانواده و اقتصاد مقاومتی به همه‌ی شهرستان‌های استان اعلام شد.

محمودی فر افزود: در نهایت ۶۱ اثر در سه بخش داستانی، مستند و پویا نمایی به جشنواره ارسال شد که امروز نفرات اول تا سوم تجلیل می‌شوند.

منصوری نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی هم این جشنوراه هنر را بهترین ابزار برای فرهنگ سازی دینی عنوان کرد و گفت: هنر و به خصوص فیلم ماندگارترین و تاثیر گذارترین ابزار در گسترش فرهنگ دینی در جامعه جهانی است.

منصوری خواستار برگزاری دوره‌های آموزشی فیلم سازی توسط هنرمندان ساوجی مطرح شد و افزود: باید از همه‌ی ظرفیت‌ها برای تعالی هنر فیلم سازی در ساوه و معرفی آن به عنوان قطب فیلم کوتاه استفاده کرد.

انتهای پیام /ج

مراسم اختتامیه جشنواره فیلم صد استان مرکزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.