فرماندار سرپل ذهاب از اختصاص 46 میلیارد ریال برای ایجاد زیرساخت ها و تجهیز بازارچه مرزی تیله کوه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه محبت جمالی نیا فرماندار سرپل ذهاب گفت : اعتبار 46 میلیارد ریالی برای ایجاد زیرساخت ها در حوزه جاده ، محیط مسقف برای احداث بارانداز به منظور ورود و خروج کالا و ایجاد فیبرنوری بازارچه مرزی تیله کوه تخصیص یافته است.

وی گفت : با هزینه کرد این اعتبار ، زمینه برای ایجاد فرصتی شغلی جدید و بهبود وضعیت معیشت مرزنشینان سرپل ذهاب ایجاد می شود که خود عامل مهمی در جهت کاهش معضل بیکاری در این شهرستان است.

وی اظهار داشت: با توجه به بیکاری حاکم بر شهرستان بدون شک راه اندازی بازارچه تیله کوه می تواند در ایجاد اشتغالزایی پایدار برای مردم این منطقه نقش اساسی ایفا کند.

فرماندار سرپل ذهاب گفت: با راه اندازی بازارچه مرزی تیله کوه ، مرزنشینان تا شعاع 20 کیلومتری نوار مرزی می توانند از معافیت های گمرکی به میزان هفت میلیون ریال برای ورود کالا به صورت یک بار در ماه اقدام کنند.

جمالی نیا ، اضافه کرد که براساس این طرح ، یک خانوار چهار نفره ماهیانه مجاز است 28 میلیون ریال اقلام مجاز را از قبیل لوازم خانگی از مرز وارد کند و در همین شهرستان به فروش برساند.

وی گفت: تلاش بر این است که از خروج تجمیعی کالا خودرداری شود و واردکنندگان تنها مجاز به فروش کالاهای خود در شهرستان به منظور اشتغال و رونق منطقه هستند.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

احداث بارانداز به منظور ورود و خروج کالا در مرز تیله کو

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.