نسل جدید کامیون در ایران با نام " کشنده‌ی دانگ سنگ kx۴۸۰ " همزمان با هجدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته و حضور بیش از ۱۳۰ شرکت خودروسازی در مشهد، رونمایی شد.

از کامیونبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ ‌ابراهیمی مدیر کیفیت سایپا دیزل  در این مراسم با بیان اینکه این خودرو دارای گیربکس اتومات با 12 دنده است، گفت: محصول ما دارای " GVW "، یعنی بار ناخالص 45 تن هست و بار خالصی می‌تواند 30 تن بارحمل کند..

وی افزود: با توجه به موتور قدرتمند 480 و گیربکس zf می‌تواند رقیب خوبی برای محصولات اروپایی باشد.
 

30 درصد از قطعات این خودرو در داخل تولید می‌شود


جهرودی مدیر عامل گروه خوردرو سازی سایپا هم در این مراسم با بیان اینکه 30 درصد از قطعات این خودرو در داخل تولید می‌شود گفت: با تلاش متخصصان کشورمان به دنبال بومی سازی کامل قطعات این خودرو هستیم.

وی افزود: طی قراردادی که با یک شرکت چینی بستیم، به محض اینکه عملیات مربوط به ارز آن صورت بگیرد، می‌توانیم آن را به مرور مونتاژ کنیم و در طرح نوسازی ناوگان تجاری، این خودرو را به مردم و راننده‌های عزیز کشورمان تقدیم کنیم.

جهرودی ادامه داد: خروج برخی از خودروسازان خارجی به خاطر تحریم‌ها، باعث ایجاد فرصت‌های جدید برای کشور شده است.
 

آمادگی خراسان رضوی برای راه اندازی خط تولید گروه خودرو سازی سایپا 


علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی هم در این مراسم گفت: برای راه اندازی خط تولید گروه خودرو سازی سایپا در خراسان رضوی آمادگی کامل داریم.

وی افزود: این ظرفیت هم در قطعه سازان و هم در جوانان ما وجود دارد که بتوانیم به یک یا دو تایپ پر تیراژ، این خودرو را در خودرو‌های مربوط به سایپا در خراسان رضوی هم برای داخل و هم خارج از کشور تولید کنیم.

انتهای پیام // ف. ش
برچسب ها: خودرو سازی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.