مسئول اداره اطلاع رسانی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت : تلاش پلیس برای ایجاد امنیت و اطلاع رسانی این اقدام از سوی رسانه ها، ماموریت مشترک این دو حوزه است .

مسعود اسماعیلی مسئول اداره اطلاع رسانی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  گفت : تلاش پلیس برای ایجاد امنیت و اطلاع رسانی این اقدام مهم از سوی رسانه ها، ماموریت مشترکی است که می تواند آرامش روانی را برای شهروندان به ارمغان بیاورد.

وی گفت : امروزه از امنیت به عنوان شاهراه اصلی توسعه یاد می شود، امنیتی که خلق، حفظ و گسترش ان در جوامع مختلف برعهده پلیس قرار داده شده است.

اسماعیلی افزود : کارشناسان حوزه اجتماعی معتقدند پلیسی می تواند در راستای تحقق این مهم موفق باشد که مردم محور بوده و عموم جامعه پیش از آنکه پلیس را در تقابل با خود ببینند آن را در کنار خود احساس کنند.

وی افزود : طی سال های اخیر و با تغیراتی که در ساختار نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایجاد شد همدلی بیشتری میان پلیس و مردم بوجود آمد که نتیجه آن گسترش امنیت و ایجاد رضایتمندی از کارهای صورت گرفته بود.

مسئول اداره اطلاع رسانی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد : پلیس جمهوری اسلامی امروزه به عنوان یکی از پلیس های مقتدر در سطح خاورمیانه مطرح است تا جایی که دشمنان این کشور نوک پیکان خود را به سمت ماموران انتظامی نشانه گرفتند تا بلکه با تخریب چهره پلیس میان مردم، از وجاهت و محبوبیت آن بکاهند.

وی گفت : اقدامات امنیت بخش پلیس و اهمیت حضور ماموران در جامعه بر کسی پوشیده نیست، امروز هیچ کس نمی تواند جامعه را حتی یک ساعت بدون پلیس تصور کند چرا که به خوبی می داند نتیجه این عدم حضور چیزی جز خشونت، ناامنی و هرج و مرج نیست.

وی افزود : هرچند اقدامات پلیس بسیار گسترده و حوزه های مختلفی را در برمی گیرد و کمتر کسی است که از اقدامات صورت گرفته بی اطلاع باشد اما وجود منبعی رسمی برای اطلاع رسانی اقدامات صورت گرفته امری ضروری است.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

اقدامات امنیت بخش پلیس و اهمیت حضور ماموران در جامعه مشخص است

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.