فرمانده انتظامی شهرستان جوانرود معرفی شد .

منوچهر امان اللهی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، گفت : پلیس جان برکف آماده دفاع از حریم ولایت و دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی است.

وی همچنین از اهتمام جدی پلیس برای ارتقای امنیت و آرامش شهروندان با تعامل و مشارکت سایر دستگاه‌های مرتبط خبر داد و گفت: خوشبختانه با تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی، شاهد امنیتی مطلوب و پایدار در جامعه هستیم.

سردار امان اللهی افزود: پلیس علاوه بر آنکه به دنبال کشف جرم در جامعه است، افزود: پیشگیری از وقوع جرائم نیز دیگر ماموریتی است که کارکنان انتظامی دنبال می کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تاکید کرد: همه تلاش ماموران پلیس رضایتمندی مردم است و برای تحقق این مهم شبانه روز در حال تلاش هستند.

وی تصریح کرد: برخورد قاطعانه با پدیده قاچاق یکی دیگر از وظایف پلیس است و در این راستا اقدامات بسیار خوبی چه در سطح استان و چه در شهرستان مرزی جوانرود صورت گرفته است به گونه ای که شاهد کشفیات کالای قاچاق بوده ایم.

سردار امان اللهی گفت: پلیس مقتدر برخورد قاطعانه در حین حال همراه با رافت اسلامی با هنجارشکنان دارد چرا که معتقد است بخش زیادی از همین افراد نیز قابل اصلاح هستند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پایان با قدردانی از تلاش های سرهنگ محمدی فرمانده سابق انتظامی جوانرود، امنیت مطلوب این شهرستان را مرهون تلاش های شبانه روزی وی و سایر همکارانش برشمرد و ابراز امیدواری کرد سرهنگ مبارکی نیز بتواند امنیت فعالی را ارتقاء ببخشد

مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان جوانرود برگزار شد و با قدردانی از تلاش های سرهنگ داریوش محمدی فرمانده سابق، سرهنگ هوشنگ مبارکی به عنوان فرمانده انتظامی جدید شهرستان معرفی شد. 

 

 

انتهای پیام/د

 

 

محمدی رفت مبارکی آمد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.