آسمان مازندران نیمه ابری تا ابری همراه با بارش باران پیش بینی می‌ شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، احمد اسدی معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی، وضعیت جوی مازندران امروز شنبه ۲۰ مرداد نیمه ابری تا ابری همراه با کاهش دما با بارندگی و وزش باد پیش بینی می‌ شود.

وی افزود: دمای هوا امروز با تقویت جریانات خنک در مناطق ساحلی و جلگه‌ ای تا ۵ و در ارتفاعات تا ۱۰ درجه کاهش خواهد یافت.

اسدی گفت: در این مدت شاهد بارش‌ های متناوب و رگباری باران و رعد و برق و احتمال جاری شدن روان آب‌ ها در مناطق کوهستانی و معابر درون شهری استان خواهیم بود.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران افزود: با توجه به وقوع بارش رگباری بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ ها دور از انتظار نیست.

وی با بیان اینکه دریای خزر در این مدت مواج و طوفانی خواهد بود، گفت: دریا در این مدت برای شنا و تردد قایق‌ های تفریحی مناسب نیست.

اسدی با بیان اینکه دریای خزر در این مدت مواج و طوفانی خواهد بود، افزود: دریا در این مدت برای شنا و تردد قایق‌ های تفریحی مناسب نیست.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: آسمان مازندران فردا یکشنبه ۲۱ مرداد ماه ابری به تدریج با کاهش ابر، در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات با رشد ابر و احتمال رگبار و رعد و برق خواهد بود.

انتهای پیام/ م

هوای مازندران خنک‌ تر شد

برچسب ها: آب و هوا ، بارش باران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار