امام جمعه موقت مهریز در نماز جمعه این هفته مهریز، اشد مجازات برای مفسدان اقتصادی و هم دستان آن‌ها را خواستار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حجت الاسلام حسین زارع زاده امام جمعه موقت مهریز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: در چند ماه اخیر، مشکلات اقتصادی مردم بیشتر شده است و وضع معیشت آنان مطلوب و شایسته نیست.

حجت الاسلام حسین زارع زاده افزود: اعتراض حق مردم است، اما عده‌ای فریب خورده و مزدور از اعتراضات مردم سوء استفاده کرده و منافق صفتانه قصد ضربه زدن به اعتقادات مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب فرمود: نتیجه فاصله گرفتن از آرمان ها، فساد و تبعیض و تنگی معیشت مردم است. اگرچه برخی از مسئولین از پست و مقام خود سوء استفاده می‌کنند و به جای خدمت به مردم، کارشکنی می‌کنند، اما کلیت این نظام، اسلامی است و همگی در برابر خون‌هایی که برای حفظ این نظام ریخته شده است مسئولیم.

خطیب نماز جمعه این هفته مهریز ضمن توصیه مردم به تحمل سختی‌ها تاکید کرد: آرزوی ما تداوم این انقلاب الهی و اتصال آن به انقلاب بزرگ حضرت مهدی (عج) است. زندگی در زیر سایه حکومت صاحب الزمان (عج) به عنوان فقیه جامع الشرایط آرزوی تمام اولیاء الله و پیشینیان بوده است. ما باید با تحمل سختی‌ها که امتحان و آزمایش الهی است خود را برای ظهور و حکومت مقدس امام زمان (عج) آماده کنیم.

زارع زاده در بخشی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه این هفته، کمک به محرومین و گره گشایی از کار مسلمانان جامعه و نیز کمک به امر ازدواج جوانان را لازم برشمرد و گفت: حضرت امام صادق (ع) می‌فرمایند فضیلت گره گشایی از کار مردم به ویژه همسایگان و محرومان و نیز فراهم آوردن اسباب ازدواج جوانان حتی بیشتر از فضیلت زیارت خانه خداست.

انتهای پیام/ص

خطبه های نماز جمعه مهریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار