اگر اتحاد و وحدت را سرلوحه کارهایمان قرار دهیم می توانیم از مشکلات خارج شویم.

دولتمردان آمریکایی غیر قابل اعتماد هستندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در خطبه های نماز جمعه زنجان گفت: آمربکا قابل اعتماد نیست.
حجت الاسلام والمسلمین خاتمی گفت: از آنجایی که آمریکا طی دوران مختلف همواره عهد شکنی کرده است و به هیچ اصولی پایبند نبود بنابراین مردم ایران حالا می دانند که آمریکا قابل اعتماد نیست.
وی با بیان اینکه ملت ایران همواره قدرت خود را در برابر فشارهای همه‌جانبه دشمن به نمایش گذاشته اند افزود: شرایط کنونی دنیا نشان می دهد نباید دوباره پای میز مذاکره با آمریکا نشست، باید اتحاد و وحدت ایرانی را سرلوحه کارهایمان قراردهیم تا از مشکلات خارج شویم.
امام جمعه زنجان در بخش دیگری از صحبت های خود به روز صنایع کوچک اشاره کرد و گفت: باید از صنایع کوچک حمایت شود، این صنایع با هدف استغال‌زایی آسان، موجب رونق تولید شده و از بازدهی بالایی نیز برخوردار است.
حجت الاسلام والمسلمین خاتمی خاطرنشان کرد: متاسفانه این صنایع با معضلاتی چون قاچاق مواجه است که باعث کسادی و تعطیلی این صنایع می‌شود، به ‌روز نبودن قانون کار، دیگر مشکل این صنایع است که باید بازبینی مجدد در این زمینه صورت گیرد و صنایع فعال و زودبازده را در استان مستقر کنند.
نماینده ولی فقیه در استان به  23 مرداد ماه روز مقاومت اشاره کرد و افزود: رژیم صهیونستی که در منطقه به یک عربده‌کش مشهور است، در برابر حزب‌الله قرار گرفت، نخست در سه روز جنوب لبنان را تحت حملات خود قرار داد و سپس جنگ 33 روز به طول انجامید که در پایان با شکست مفتضحانه اسرائیل، جنگ به پایان رسید.
امام جمعه زنجان 29 ذی‌القعده سالروز شهادت امام جواد را تسلیت گفت و ضمن تبریک سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) از مسئولین خواست زمینه ازدواج آسان برای جوانان را فراهم سازند.

انتهای پیام/ ج

ضرورت حمایت از صنایع کوچک در استان زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.