نماینده، ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت:هر سه قوه باید مطالبات مقام معظم رهبری را مدنظر قرار دهند و برای حل مشکلات مردم تلاش کنند.

آغاز نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی،نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در خطبه های نماز جمعه این شهرستان که در مصلای امام خمینی ارومیه برگزار شد، با اشاره به مبارزه با فساد و یادآوری این موضوع توسط مقام معظم رهبری در طول سالیان متوالی یادآور شد: قوه قضائیه، مقننه و مجریه در رأس تمامی امورات قرار گرفته و این وظیفه خطیر را بر عهده دارند.

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان‌غربی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد فساد یادآور شد: از جمله مهم‌ترین کار‌ها مبارزه با فساد است به گونه‌ای که اداره کشور بسته به مبارزه با فساد است، اگر با فساد مبارزه نشود تمامی کار‌ها لنگ خواهد ماند.

وی با اشاره به تسریع مبارزه با فساد توسط مسئولان افزود: فساد اژد‌ه های هفت سری است که ۱۵ سال پیش مقام معظم رهبری نسبت به فساد هشدار‌های بسیاری داده بودند که اگر به آن‌ها عمل نشود باید منتظر پشیمانی ماند.

وی مسئولان را به جدیت در رسیدگی به فساد دعوت و بیان کرد: هر سه قوه باید مطالبات مقام معظم رهبری را مدنظر قرار دهند.

قریشی با اشاره به دیدار خود با نمایندگان، ولی فقیه در آذربایجان شرقی، اردبیل و زنجان ابراز کرد: نامه‌ای به روسای سه قوه نوشتیم و خواستار رسیدگی به امورات مهم کشوری شدیم.

:

در حال تکمیل/م

نماز جمعه ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.