رئیس فراکسیون جوانان مجلس گفت: باید اقدامات نظاراتی از روند اجرای بسته ارزی صورت گیرد، چراکه پیش بینی های لازم برای روزهای بعد از اجرای بسته جدید را نداشته ایم.

لزوم اتخاذ تدابیر مراقبتی از بسته جدی ارزیسید فرید موسوی رئیس فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان, با بیان اینکه در چند روز گذشته شاهد اثرات مثبت بسته جدید ارزی در کشور بودیم که روند کاهشی قیمت سکه و ارز نشان دهنده این موضوع است، اظهار کرد: ورود دوستان به این موضوع کمی دیر بود، ولی در عین حال ورود خوبی بود ، و در عین حال در بسته ناموفق  قبلی از همان ابتدا مشخص بود روش های انتخابی، کار آمدی لازم را ندارند و متاسفانه اتفاقات ناگواری را بر اساس بستری  فراهم شده شاهد بودیم و در ادامه امروز سیاست جدید ارزی مبتنی بر اصول اقتصادی تدوین شده است.

وی افزود: باید مراقبت هایی از روند اجرای این بسته صورت گیرد، چراکه پیش بینی های لازم را برای روزهای بعد از اجرای این بسته جدید نداشته ایم و ممکن است اتفاقات جدیدی رخ دهد که به طور نمونه در بحث کالاهای اساسی شاهد بودیم به دلیل عدم نظارت کافی، مشخص نشد این کالا ها با چه ارزی وارد شده اند و اتفاقات ناگوار دیگری که در هفته های اخیر در بازار کشور رخ داد.

موسوی گفت: اکنون اتفاق مثبتی روی داده و اگر مراقبت ها و شفافیت های لازم صورت بگیرد، شاهد ثبات اقتصادی خواهیم بود و این موضوع برای فعالان اقتصادی ارزشمند خواهد بود، چنانکه موفقیت این بسته مشارکت و همراهی مردم را طلب می کند.

رئیس فراکسیون جوانان مجلس در پایان با اشاره به لزوم اتخاذ تدابیر مراقبتی از این بسته در مقابل سیاست های دشمنان کشور تاکید کرد: تا زمانی که تهدید ها علیه کشور ما ادامه دارد، حضور این بسته نیز برای اقتصاد کشور ضروری به نظرمی رسد و امیدواریم در باقی بخش های کشور نیز اقدامات تکمیلی را شاهد باشیم.

انتهای پیام/

 
 
 

 
برچسب ها: بسته جدید ارزی ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۱ ۱۹ مرداد ۱۳۹۷
اتفاقا کاهش قیمت ارز دولتی یکی از عوامل موثر بر کنترل عطش افزایش قیمت ارز است تا دولت خود متهم بر افزایش قیمت ارز نباشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۵ ۱۹ مرداد ۱۳۹۷
کاهش قیمت ارز دولتی حداقل در مورد کالاهای اساسی یکی از راهکارهای موثر در غلبه بر التهاب قیمت ارز میتواند باشد مخصوصا زمانی که این التهاب به جهت شرایط روانی حاکم بر ارز در جامعه است.
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۰۹:۵۹ ۱۸ مرداد ۱۳۹۷
این قیمت واقعی چنده که هیچ کس نمی داند
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۰۹:۵۷ ۱۸ مرداد ۱۳۹۷
اگر قیمت سکه حباب دارد چرا بانک مرکزی خودش این حباب را نمی ترکاند وسکه های پیش فروش را با قیمت حبابی به مردم می فروشد انگار دلشان نمی اید که قیمت ها پایین بیاید چرا دولت دلارهای نفتی را با قیمت پایین وارد بازار نمی کند تا قیمتها پایین بیاید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۶ ۱۷ مرداد ۱۳۹۷
باید قیمت ارز به قیمت واقعی برگرده
آخرین اخبار