هم اندیشی استاندار با فعالان عرصه خبر و جمعی ازمدیران روابط عمومی های ادارات و دستگاه های اجرایی استان سمنان در روز خبرنگار برگزار شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید شهاب الدین چاوشی استاندار سمنان در نشست با با فعالان عرصه خبر ضمن قدردانی از عملکرد مطلوب صدا و سیمای مرکز سمنان در انعکاس اخبار و برنامه های متنوع به ویژه بیان خدمات چهل ساله نظام گفت: شیرینی چهل سالگی انقلاب باید به مردم چشانده شود.
استاندار سمنان فعالان عرصه خبر را هنرمندانی خطاب کرد که عشق و علاقه ، خدا باوری ، بی طرفی و نوعدوستی از جمله ویژگی های بارز آنهاست.

چاوشی خبرنگاران را وامداران هدایت افکار عمومی جامعه دانست و افزود: نقش رسانه ملی در این زمینه بی بدیل است.

وی امید آفرینی در جامعه برای مقابله با جنگ روانی و اقتصادی دشمن را از وظایف مهم خبرنگاران و فعالان رسانه ای بیان کرد و گفت: فرهنگ سازی و تربیت و آموزش در راس این مهم قرار دارد.

چاوشی همچنین بر احیای هویت فرهنگی مردم دیار دار المرحمه تاکید کرد و گفت: این صفت به خاطر میزبانی از زائران امام رضا (ع) از دیر باز به مردم استان سمنان داده شده است.

محمد منتظرحجت مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان هم در این نشست با قدردانی از تلاش های فعالان عرصه خبر گفت: این افراد فرماندهان جنگ نرم و نبرد رسانه ای هستند .

وی همچنین با ارائه گزارشی از روند برنامه سازی های ویژه چهل سالگی انقلاب در صدا و سیمای مرکز سمنان گفت: تهیه و ساخت برنامه های مختلف خبری، تلویزیونی و رادیویی با رویکرد معرفی دستاوردهای انقلاب و خدمات چهل ساله نظام از بهمن 96 از جمله این اقدامات است.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز سمنان هدایت افکار عمومی جامعه برای مقابله با جنگ اقتصادی، فرهنگی و روانی دشمن را از وظایف فعالان عرصه خبر و رسانه عنوان کرد و گفت: با تلاش و همدلی میتوانیم در شرایط حساس از این گذرگاه عبور کنیم.

انتهای پیام / گ

خبرنگاران فرماندهان جنگ نرم و نبرد رسانه ای هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.