پریسا علاوی طوسی که نفر دوم آزمون سراسری 97 زبان شده است معتقد است رمز موفقیتش کنار گذاشتن حاشیه های زندگی در سال کنکور بوده است.

نفر دوم آزمون سراسری متن را به حاشیه ها ترجیح دادپریسا علاوی طوسی دانش آموز 18 ساله دبیرستان فرزانگان سمنان که رتبه 2 رشته زبان اگلیسی را در آزمون سراسری 97 کسب کرده است در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، گفت:در طول سال تحصیلی منتهی به کنکور ،تمامی حاشیه های مدرسه و زندگی را کنار گذاشتم وبا آرامش کامل و تمرکز ذهنی مطالعه کردم.

روزانه 8 تا 9ساعت مطالعه می کردم

این دانش آموز نخبه در پاسخ به این سوال که چند ساعت از روز خود را به مطالعه اختصاص می داده است با این عبارت پاسخ داد:«نه کم می خواندم نه زیاد؛ اما به طور میانگین روزانه هشت تا 9ساعت مطالعه داشتم».

آزمون تجربی اولویت انتخاب رشته ام است نه زبان

علاوی طوسی پس از کسب رتبه دوم آزمون سراسری که چندان متعجب به نظر نمی رسید معتقد بود که هدفش کسب رتبه برتر و قبولی در دانشگاه های دولتی در زیرگروه رشته های علوم تجربی است و قصد دارد تا در دانشگاه در رشته های پزشکی به تحصیلات خود ادامه دهد؛ وی هدفش را تحصیل در رشته ی «روانشناسی پزشکی»عنوان کرداما معتقد بود که زبان انگلیسی برای موفقیت در تمامی رشته ها نقش حیاتی دارد.

نفر دوم آزمون سراسری 97  برای درس خواندن بیشتر از معلمان و کلاس های مدرسه خود استفاده کرده است

این دانش آموز با قدردانی از همیاری والدین خود ، رمز موفقیت خود را توکل به خدا ، آرامش در سال پایانی کنکور و تلاش مداوم عنوان کرد.

پریسا علاوی طوسی که دانش آموز رشته علوم تجربی است در کنکور این گروه آزمایشی هم امتحان داده و منتظر دریافت نتیجه آن است.

انتهای پیام / د

 کسب رتبه 2 رشته زبان انگلیسی آزمون سراسری 97 توسط دختر سمنانی

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.