رئیس پلیس آگاهی استان گفت: ۳ سارق حرفه‌ای با ۳۹ فقره سرقت در استان دستگیر شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛ سرهنگ رضا عرب زاده رئیس پلیس آگاهی استان افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت در بجنورد و ایجاد نگرانی شهروندان در جامعه بلافاصله موضوع برای دستگیری سارق یا سارقان با جدیت در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی گفت:: با هماهنگی مقام قضائی ماموران به محل اختفای سارقان اعزام و با اقتدار تمام در یک اقدام غافلگیرانه و ضربتی ۳ سارق حرفه‌ای که جو شهرستان را متشنج کرده بودند دستگیر و به مقر انتظامی انتقال نمودند.
سرهنگ عرب زاده با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی‌های بعمل آمده به ۳۹ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند، اظهار کرد: سرقت از اماکن خصوصی، دوچرخه، موتور سیکلت، داخل خودرو، منزل، مغازه و سایر از جمله سرقت‌های انجام شده توسط این افراد بود.
رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی در پایان با تاکید بر اینکه هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت به هیچ وجه در امان نیستند، از مردم خواست تا با رعایت نکات ایمنی و توجه به هشدار‌های پلیسی از وقوع این گونه موارد پیشگیری کنند و برای تداوم امنیت موجود در استان نیز می‌توانند هر گونه مورد مشکوکی را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
انتهای پیام/آ


برخورد پلیس با سارقان در استان

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.