نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی برگزاری جشنواره رضوی را گامی در جهت ترویج فرهنگ رضوی و آشنایی با سیره امام رضا(ع) است.

سهراب گیلانی، نماینده مردم گتوند و شوشتر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی در سطح کشور سبب معرفی جایگاه کتاب و ترویج کتابخوانی شده و یکی از اهداف این جشنواره است و به عنوان فعالیت فرهنگی بسیار خوبی در جامعه محسوب می شود.

وی با تاکید بر اهمیت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی بیان داشت: یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری در سال های اخیر همواره این بوده است که فرهنگ کتاب و کتابخوانی باید گسترش یابد.

گیلانی با بیان اینکه در جامعه کنونی ایران اسلامی، فرهنگ کتابخوانی باید در بین خانواده ها جای خود را پیدا کند تصریح کرد: برگزاری جشنواره های کتابخوانی که آمیخته با فرهنگ شیعی و اسلامی است بسیار ارزشمند بوده و می تواند کمک بسیار موثری در توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی داشته باشد.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ترویج و گسترش فرهنگ اسلامی و رضوی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است اذعان داشت: برگزاری مسابقات در بین مقاطع سنی مختلف، همراه با شرکت خانواده ها یکی از ویژگی های مهم این جشنواره ها است که می تواند الگوی مناسبی برای ترویج و تبلیغ کتابخوانی باشد.

انتهای پیام/گ

برگزاری جشنواره رضوی در شوشتر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.