نماینده مردم اندیکا، لالی، هفتکل و مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی کتابخانه های عمومی را نهادی پویا و با نشاط در کشور عنوان کرد.

علی عسکر ظاهری عبدوند، نماینده مردم اندیکا، لالی، هفتکل و مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید کتابخانه عمومی شهیدان اسلام شهرستان هفتکل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بیان داشت: نهاد کتابخانه های عمومی کشور، یک نهاد پویا و با نشاط در کشور هستند و این نشاط از کتاب و امر مطالعه و دانش اندوزی پدید می آید.

وی در ادامه افزود: فعالیت های کتاب محور تاثیر زیادی در رشد و بالندگی انسان دارد، چراکه این خاصیت از کتاب است که اندیشه ها را از نسلی به نسل دیگر انتقال می دهد.

کتابخانه های عمومی نهادی پویا و با نشاط در کشور

ظاهری عبدوند در خصوص برگزاری جشنواره رضوی توسط نهاد کتابخانه های عمومی کشور تصریح کرد: این جشنواره از برنامه های مطلوب نهاد کتابخانه های عمومی محسوب می شود و منابع معرفی شده با علایق ما ایرانیان سازگار و همخوانی دارد.

نماینده مردم اندیکا، لالی، هفتکل و مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی، وجود حضرت ثامن الحجج، حضرت رضا(ع) و بانوی مکرم حضرت معصومه (س) در ایران اسلامی را مایه فخر و عزت ایرانیان دانست و افزود: هدف گذاری نهاد کتابخانه های عمومی در نشر سیره و شناخت این بزرگواران قابل تجلیل است.

کتابخانه های عمومی نهادی پویا و با نشاط در کشور

این مقام مسئول در پایان ضمن تقدیر از جذب اعضا و مراجعین به کتابخانه عمومی شهیدان اسلام و شرکت مردم در فعالیت های مختلف فرهنگی از جمله؛ حضور در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی، 200 جلد کتاب از کتابخانه شخصی خود را به این کتابخانه اهداء نمود.

انتهای پیام/گ

موج پویایی و نشاط در کتابخانه های عمومی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.