فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری ۲۸ سارق در راستای اجرای طرح ضربتی مقابله با سرقت با تلاش ماموران انتظامی شهرستان خبر داد.

 دستگیری ۲۸ سارق با اجرای طرح ضربتیبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  سرهنگ حسین براری  فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه طرح ضربتی مقابله با سرقت را اجرایی و علاوه بر دستگیری ۲۸ سارق، ۲۲ فقره سرقت نیز کشف شد.

وی افزود: در این طرح ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه همچنین ۵۰ دستگاه وسیله نقلیه متختلف را شامل ۴۶ دستگاه خودرو و ۴ دستگاه موتورسیکلت را توقیف و به پارکینگ منتقل کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در پایان از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هر مورد مشکوک و ایجاد مزاحمت توسط هنجار شکنان موضوع را با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

وی همچنین بیان کرد: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز شهرستان به مدت ۴۸ ساعت به مرحله اجرا درآمد.

سرهنگ براری تصریح کرد: ۳۸ نفر سارق دستگیر و ۶۳ فقره انواع سرقت توسط ماموران انتظامی شهرستان طی ۴۸ ساعت گذشته کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر کشف این تعداد سرقت و دستگیری سارق، ۵۵۰ گرم انواع مواد مخدر نیز کشف و ۵ واحد صنفی متخلف نیز پلمپ شد.

سرهنگ براری، توقیف ۶۸ دستگاه خودرو و مواورسیکلت متخلف و انتقال آن ها به پارکینگ را از دیگر اقدامات صورت گرفته برشمرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در پایان با اشاره به رضایتمندی مردم از اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی، از ادامه یافتن این طرح ها خبر داد.

 

انتهای پیام/ز

اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.