رئيس پليس آگاهی استان كرمانشاه از انهدام باند سارقين منزل و كشف 22فقره سرقت با تلاش کاراگاهان این پلیس خبر داد. 

محمدرضا امیری رئيس پليس آگاهی استان كرمانشاه  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  گفت:  به دنبال وصول یک فقره پرونده از یکی از کلانتری‌های سطح شهر کرمانشاه به پلیس آگاهی استان مبنی بر اینکه منزل یکی از شهروندان توسط سارق یا سارقین مورد سرقت قرار گرفته، پرونده جهت شناسایی و دستگیری سارقان در اختیار کارآگاهان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات و اقدامات فنی صورت گرفته مشخص شد سرنشینان یکدستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در ارتکاب این سرقت نقش داشته اند از همین رو با تلاش و پیگیری‌های صورت گرفته، مالک خودرو شناسایی و با انجام تحقیقات نامحسوس در محل زندگی وی مشخص گردید که از افراد سابقه دار است.

سرهنگ امیری ادامه داد: با گسترده شدن تحقیقات کاراگاهان پلیس آگاهی، مشخص شد متهم فوق به اتهام دیگری در زندان است که پس از هماهنگی با مقام قضایی متهم از زندان تحویل و به مقر پلیس آگاهی انتقال یافت.

رئیس پلیس آگاهی استان تصریح کرد: در بازجویی‌های صورت گرفته از این فرد وی علاوه بر اقرار در خصوص سرقت از منزل به ۲۱ فقره سرقت در حوزه‌های گوناگون و یک فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان کرمانشاه نیز اعتراف کرد.

وی یادآور شد: این سارق سابقه دار در اظهارات خود همچنین عنوان کرد که سرقت‌ها را با همدستی ۴ نفر دیگر انجام داده است.

سرهنگ امیری گفت: با تلاش‌های صورت گرفته محل اختفای سایر متهمان شناسایی و طی چند عملیات منسجم و همزمان ۳ نفر آن‌ها دستگیر شدند که پس از مواجهه با متهم اصلی به جرم خود اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان گفت: با تلاش‌های صورت گرفته مالباختگان شناسایی و همگی ان‌ها علیه سارقان اعلام شکایت کردند.
وی در پایان تصریح کرد: تلاش برای شناسایی دیگر متهم فراری و افراد مالخر ادامه دارد.

انتهای  پیام/ز
 
 

شناسایی محل اختفای سارقین در کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.