مسئول معاونت تربیت بدنی بسیج دانش‌آموزی از برگزاری مسابقات فوتسال دانش آموزی با هدف گرامیداشت شهدای دانش آموز خبر دارد.

برگزاری مسابقات فوتسال دانش آموزی برای گرامیداشت شهدای دانش آموزاحسان آگاه‌ منافی مسئول معاونت تربیت بدنی بسیج دانش‌آموزی در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از برگزاری دومین  جام فوتسال شهدای دانش آموز یادواره شهید دانش‌آموز محمد حسین ذوالفقاری خبر داد و اظهار کرد: این مسابقات طی سه روز در نظر گرفته شده و فردا فینال آن  برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: 6 گروه 4 تیمی در این رقابت‌ها از سراسر کشور با یکدیگر رقابت می‌کنند و  در نهایت فردا تیم قهرمان معرفی شده و در تلاش هستیم تا  این تیم جذب باشگاه مقاومت بسیج شود.

آگاه منافی با اشاره به اینکه جام شهدا هر ساله برای بزرگداشت یکی از شهدای دانش‌آموز برگزار می‌شود، گفت: سعی می‌شود در طول مسابقات از اخلاق و رفتار شهید دانش آموز برای دانش‌آموزان الگوبرداری شود بر همین اساس امسال هم شیوه زندگی شهیدی 12 ساله که به فرمان امام خمینی(ره) در ایام جنگ از کویت به ایران آمد تا در مقابل دشمنان ایستادگی کند،‌ روایت می‌شود.

مسئول معاونت تربیت بدنی بسیج دانش‌آموزی تصریح کرد: مسابقات جام فوتسال برای دانش آموزان متوسطه دوم در نظر گرفته شده است و پیش از این هم دانش آموزان در سطح مدرسه و پس از ‌آن در سطح  شهرستان و استانی با هم رقابت کردند. 

رایزنی برای برگزاری مسابقات فوتسال دانش آموزی

وی با اشاره به اینکه رشته‌های گروهی همچون فوتسال و والیبال مقبولیت بیشتری بین دانش‌آموزان دارد، ‌گفت: برگزاری این مسابقات ضمن اینکه مورد استقبال دانش اموزان قرار می‌گیرد می‌توان دبه عنوان جاذبه‌ای برای حضور آنها در بسیج در نظر گرفته شود.

آگاه منافی همچنین از رایزنی برای برگزاری مسابقات دانش ‌آموزی خبر داد و اظهار کرد: با آموزش و پرورش در حال رایزنی هستیم تا مسابقات دانش آموزی را برگزار کنیم.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار