مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی از شروع مجدد ثبت سفارش کتاب‌های درسی از امروز به مدت ۱۵ روز خبر داد.

امروز؛ آغاز ثبت سفارش مجدد کتاب‌های درسی/ دهه سوم شهریور کتاب‌های دوازدهم توزیع می‌شوداحمد امینی مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره آغاز ثبت نام دانش آموزان بازمانده از ثبت نام سفارش کتاب های درسی بیان کرد: آن دسته از دانش آموزان پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، پایه‌های یازدهم و دوازدهم فنی و حرفه ای، کاردانش و معارف اسلامی که در مرحله قبل موفق به ثبت نام کتاب درسی نشده اند، می‌توانند از ۱۵ لغایت ۳۱ مرداد ماه نسبت به ثبت نام کتاب درسی در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی  اقدام کنند.

وی بیان کرد: کتاب‌های درسی پایه ۱۲ شاخه نظری رشته‌های ریاضی و فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی در دهه سوم شهریور از طریق کتاب فروشی‌های مجاز توزیع خواهد شد.

مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی گفت:  به مدیران مدارس، خانواده‌ها و دانش آموزان توصیه می‌شود به منظور توزیع به موقع کتاب درسی، ثبت نام کتاب درسی در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی را به روز‌های پایانی موکول نکند.

امینی بیان کرد: دانش‌آموزان پایه های دوم تا ششم ابتدایی، پایه‌های یازدهم و دوازدهم فنی‌وحرفه‌ای، کاردانش و معارف اسلامی که در مرحله قبل موفق به ثبت‌نام کتاب درسی نشده‌اند، از امروز می توانند برای خرید کتاب درسی از طریق سامانه ثبت‌نام کنند.

دسترسی به فایل الکترونیکی کتاب های درسی

وی اظهار کرد: فایل الکترونیکی کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۹۸-۹۷ از پایگاه کتاب‌های درسی قابل دسترس دانش آموزان، معلمان و دبیران می‌باشد.

 مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی گفت: دانش آموزان و خانواده‌ها در صورت مشاهده تخلف در فروش و توزیع کتاب درسی توسط کتاب فروشی‌ها و یا مدارس، مراتب را از طریق شماره تماس‌های موجود در بخش پشتیبانی سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی اعلام کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار