باحضور مسئول دفترنمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان شرقی، دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در شهرستان اهر افتتاح شد.

افتتاح دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در شهرستان اهربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛در مراسمی با حضورشاکری مسئول دفترنمایندگی آستان قدس رضوی در استان آذربایجان شرقی، حجت الاسلام و المسلمین جواد حاجی زاده امام جمعه شهرستان اهر و مسئولان و اقشار مختلف مردم شهرستان اهر، دفترنمایندگی آستان قدس رضوی در شهرستان اهر افتتاح شد.

در این مراسم مسئول دفترنمایندگی آستان قدس رضوی در استان آذربایجان شرقی، هدف از افتتاح این دفاتر را فعالیت در حوزه‌های فرهنگی و خدمات رسانی اعلام کرد.

یوسف شاکری گفت: علاقه‌مندان به امام رضا (ع) در شهرستان اهر با مراجعه به این دفتر و ثبت نام، می‌توانند به عنوان خادم و خادم یار در کار‌های خیر و عام المنفعه در زمینه‌های فرهنگی، اقتصادی، اشتغال، اجتماعی، محرومیت زدایی و مانند این‌ها افتخار خدمت به همنوعان در محل سکونت خود و حتی در روستا‌ها داشته باشند.

وی افزود: اگر ما به الگوی رفتاری و اخلاقی امام رضا (ع) عمل کنیم جامعه ما عزتمند و متحد خواهد شد و هرچه ما از این الگو‌ها فاصله بگیریم مشکلاتمان زیادتر می‌شود و در این راستا ضروری است فرهنگ رضوی در جامعه ترویج و گسترش یابد. 

 

انتهای پیام/ش

دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در شهرستان اهر افتتاح شد

برچسب ها: ائمه اطهار ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.