نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی بر آمادگی آذربایجان شرقی برای بهره‌گیری از توان آستان قدس تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حجت الاسلام سید محمد علی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان در شورای راهبردی دفتر آستان قدس در آذربایجان شرقی  گفت: پیشنهاد معاون سیاسی و امنیتی استاندار مبنی بر واگذاری اجرای خط چهارم متروی تبریز به آستان قدس پیشنهاد سنجیده، مناسب و قابل بررسی است.

محمدیوسف شاکری، مدیر دفتر آستان قدس در آذربایجان شرقی در این جلسه با اشاره به اعزام گروهی از سالمندان محروم برای اولین بار بارگاه ملکوتی امام رضا (ع)، اظهار کرد: امسال تاکنون سه هزار نفر اعزام شده‌اند که در نظر داریم این آمار را تا پایان سال به 11 هزار نفر برسانیم که در این راستا به یاری دستگاه های مختلف نیاز داریم.

وی با اشاره به فعالیت‌های آستان قدس رضوی، گفت: به دنبال تسری ظرفیت آستان قدس رضوی به استان‌ها هستیم و در این راستا آماده‌ایم طرح‌های مختلف که خارج از توان سرمایه‌گذاران است را در صورت توجیه اقتصادی اجرایی کنیم.

محمد کلامی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی هم در این جلسه با اشاره به اینکه اعزام تور زیارتی زائر اولی‌ها با عنوان «شوق زیارت» در 19 آذر آغاز می‌شود، گفت: زائران سه روز در مشهد اقامت خواهند داشت.

رحیم شهرتی‌فر، معاون استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر آمادگی استان برای همکاری با آستان قدس رضوی، گفت: پروژه های مختلف نظیر خط چهار متروی تبریز که به شکل تراموا خواهد بود را می‌توانیم برای اجرا به آستان قدس واگذار کنیم.

وی افزود: مطالعات این خط تراموا انجام شده و مشکلات مالی تنها دلیل اجرا نشدن این طرح است.

 

انتهای پیام/ش

اعزام تور زیارتی زائر اولی‌ها با عنوان «شوق زیارت»  19 آذر ازتبریز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.