رئيس هيأت كاراته خراسان رضوى گفت: بيش از ٨ هزار كاراته كا سازمان يافته خانم و آقا در ٨٥ باشگاه در استان فعاليت مى كنند .

فعاليت بيش از ٨ هزار كاراته كا سازمان يافته در ٨٥ باشگاه در خراسان رضوىبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،محمد حجتیان رئیس هیأت کاراته خراسان رضوى در نشست خبرى با اصحاب رسانه در محل سالن جلسات إداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوى گفت: خوشبختانه تاکنون بیش از ٨ هزار ورزشکار سازمان یافته خانم و آقا در شهرستان‌های استان فعالیت می‌کنند که از این تعداد ١٢٤٠ ورزشکار از زمان تصدی بنده (اسفند ٩٦ تاکنون) به خانواده بزرگ کاراته ورود پیدا کرده اند.

وی افزود: طبق بررسی‌های صورت گرفته بیش أز ١٥٠ باشگاه فاقد مجوز در استان فعالیت می‌کنند که امیدواریم با نظارت بیشتر اداره کل ورزش و جوانان استان یا برای أخذ مجوز اقدام کنند یا اینکه از فعالیت شان جلوگیری بعمل آید.

حجتیان ادامه داد: در حال حاضر ٦٢ سبک آزاد و کنترلى در استان زیر نظر هیأت فعالیت می‌کنند که خوشبختانه بعضأ ورزشکاران با پتانسیلی را جهت اعزام به مسابقات قهرمانی کشور یا قهرمانی منطقه‌ای معرفی می‌کنند.

وی میزبانی اردوى تیم ملی، برگزاری و میزبانی مسابقات انتخابى تیم ملی، برگزاری مسابقات قهرمانی استان، برگزاری مسابقات لیگ استان در بخش بانوان و آقایان، اعزام و حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی کشور، دعوت از کاراته کاران استان به اردو‌های تیم ملى و همچنین برگزاری دوره‌های استاژ فنى داوران و مربیان استان را ازجمله اقدامات این هیأت از ابتدای سال تاکنون برشمرد.

رئیس هیأت کاراته خراسان رضوى اظهار داشت: در حال حاضر ٥ داور با درجه بین المللی در هیأت حضور دارند که برای قضاوت مسابقات آسیایی و تورنمنت‌های بین المللی به مسابقات اعزام می‌شوند.

حجتیان خاطرنشان کرد: حضور و حمایت رسانه‌ها از این رشته قطعأ می‌تواند روز‌های بسیار خوبی را برای کاراته استان رقم زند و شاهد درخشش ورزشکاران استان در میادین ملی و بین المللی خواهیم بود.

انتهای پیام // م. ا

نشست خبری رئيس هيأت كاراته خراسان رضوى

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.