مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: اداره ورزش و جوانان ۱۰ شهرستان خراسان رضوی بصورت نمایندگی اداره می‌شوند که تلاش داریم اداره کل ورزش وجوانان در این شهرستانها دایر شود.

ورزش و جوانان 10 شهرستان خراسان رضوی بصورت نمایندگی اداره می‌شوند.به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ کوروش صبوریان مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در نشست با رؤسای هیأت‌های ورزشی شهرستان بردسکن گفت:این 10 شهرستان بر خلاف تقسیمات کشوری، مورد تأیید وزارت ورزش و جوانان قرار ندارد و تمام تلاش ما این است که ورزش و جوانان این 10 شهرستان را از حالت نمایندگی به اداره ارتقاء دهیم.
 
وی با بیان اینکه 11 شهرستان استان برای اولین بار از اعتبارات قانون متوازن کشور برخوردار شدند افزود: این شهرستان‌ها به خاطر یکسری شاخص‌ها ازاین اعتبارات بهره‌مند نبودند که امسال با اصلاح آن از این اعتبارات برخوردار شدند و فرمانداران استان نیز اعتبارات خوبی را به حوزه ورزش اختصاص دادند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی با بیان اینکه مسابقات و همایش بزرگ بازی‌های بومی محلی کشور به میزبانی استان خراسان رضوی در اول شهریورماه در مشهد برگزار می‌شود، گفت: این رویداد بزرگ ورزشی می‌تواند کمک خوبی به رشد و توسعه ورزش‌های بومی محلی داشته باشد.

صبوریان با اشاره به اینکه مسابقات وزنه برداری بانوان کشور به میزبانی مشهد برگزار می‌شود، ادامه داد: خوشبختانه خراسان رضوی در ورزش بانوان جایگاه نخست کشور را کسب کرده است.

وی گفت : استان خراسان رضوی در صدر تیم‌های ورزش بانوان کشور قرار دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی افزود: اعزام تیم‌های بانوان به مسابقات، هزینه‌ای کم و مدال آوری بیشتری نسبت به آقایان دارد.

صبوریان با اشاره به تشکیل شدن مجمع خیرین حوزه ورزش در استان، ادامه داد: مجمع خیرین حوزه ورزش در بردسکن ظرف یک ماه آینده تشکیل و راه اندازی خواهد شد.

وی گفت : استان خراسان رضوی با شناسایی نخبگان حوزه ورزش در شهرستان‌ها، می‌تواند تیم‌های مختلف ورزشی را به سطح ملی اعزام کند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضویافزود: علی رغم همه مشکلات و کمبود‌ها در حوزه ورزش استان، توانسته ایم برای شرکت در بازی‌های آسیایی، 19 نفر دررشته‌های مختلف ورزشی را اعزام کنیم که 6 نفر نسبت به دوره‌ی قبل بیشتر می‌باشد.

انتهای پیام // ف. ش
 

نشست رؤسای هیأت‌های ورزشی شهرستان بردسکن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.