مدیرکل حج و زیارت کردستان از اعزام اولین گروه از زائرین بیت الله الحرام استان به سرزمین وحی خبر داد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،هاشم ناظمی جلال گفت: کاروان‌های حجاج کردستانی از ۱۴ تا ۲۱ مرداد جاری در قالب ۱۴ کاروان به سرزمین وحی مشرف می‌شوند.
 وی با اشاره به اعزام اولین کاروان حجاج کردستانی عنوان کرد: اولین گروه از زائرین خانه خدا درقالب ۲ کاروان همزمان با ۱۴ مرداد جاری به تعداد ۱۷۶ نفر راهی سرزمین وحی شدند.
 مدیر کل حج و زیارت کردستان با اشاره به زمان دیگر کاروان‌های استان بیان کرد: روز دوشنبه ۱۵ مرداد سه کاروان با ظرفیت ۳۶۰ نفر، ۱۶ مرداد یک کاروان با ظرفیت ۱۳۸ نفر، ۱۷ مرداد یک کاروان با ظرفیت ۱۶۶ نفر و ۱۸ مرداد نیز یک کاروان به ظرفیت ۱۶۶ نفر عازم بیت الله الحرام هستند.
 ناظمی جلال ادامه داد: روز جمعه ۱۹ مرداد ۲ کاروان از استان با ظرفیت ۳۳۲ نفر، ۲۰ مرداد ۲ کاروان با ظرفیت ۲۸۰ نفر و ۲۱ مرداد نیز اخرین گروه حجاج کردستانی در قالب سه کاروان به تعداد ۳۷۸ نفر استان را به مقصد جده ترک خواهند کرد.
وی با بیان اینکه در موسم حج تمتع سال جاری هزار و ۹۲۵ نفر از استان کردستان راهی بیت الحرام خواهند شد، افزود: عملیات پروازی زائران از ایستگاه پروازی فرودگاه همدان به مقصد فرودگاه جده انجام می‌شود.
 مدیرکل حج و زیارت کردستان همچنین گفت: کاروان‌های زائران کردستان متشکل از چهار کاروان از سنندج، ۲ کاروان از بانه، یک کاروان از قروه و دهگلان، سه کاروان از مریوان و سروآباد، سه کاروان از سقز و یک کاروان از بیجار است.
 ناظمی جلال خاطر نشان کرد: حج و زیارت کردستان و عوامل اجرایی آن نهایت تلاش را در هرچه بهتر خدمات‌رسانی به زائران انجام می‌دهند و امیدواریم زائران کردستانی همراه با زائران سراسر کشور الگوی خوبی برای وحدت و همدلی دیگر زائران کشور‌های دیگر باشند
انتهای پیام/م

اعزام کاروان‌های حجاج کردستانی به سرزمین وحی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.