استاندار خراسان شمالی گفت: ارتقای زیرساخت‌های حمل و نقل استان با تمام قوت و توان پیگیری می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛ محمدرضا خباز استاندار خراسان شمالی در دیدار اعضای شورای حمل و نقل استان اظهار داشت: برای بهبود وضعیت در زیرساخت‌های حمل و نقل استان تلاش و حمایت می‌کنیم.
وی با بیان اینکه در آینده نزدیک با وزیر راه و شهرسازی ملاقات خواهد داشت،گفت: در این دیدار موضوع جاده‌های استان را پیگیری می‌کنم.

خباز اظهار کرد: خراسان شمالی در بخش گردشگری قابلیت بسیار بالایی دارد که توسعه حمل و نقل به تقویت این حوزه نیز کمک خواهد کرد و بنده اعتقاد دارم راه، اولین قدم توسعه و در ادامه راه آهن، فرودگاه و انرژی پاک شرایط ایجاد و ثبات توسعه را فراهم می‌کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی در این دیدار به ارائه گزارش پرداخت و اظهار داشت: بیش از ۶ هزار کیلومتر راه در استان وجود دارد و ۱۷۱ کیلومتر بزرگراه مورد بهره برداری قرار گرفته و ۷۰ کیلومتر از محور بجنورد به جنگل گلستان باقی مانده است.

وی افزود: برقراری ارتباط در مسیر بجنورد، سنخواست، جاجرم و میامی با هدف کوتاه شدن مسیر ارتباطی خراسان شمالی با تهران در دستور کار است که بخش بجنورد به سنخواست به دلیل تخصیص اعتبارات کم ملی پیشرفت فیزیکی کندی دارد.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: یکی دیگر از موضوعات مهم استان بحث نگهداری جاده‌ها با هدف ارتقای امنیت و کاهش تصادفات جاده‌ای است که از مقام عالی دولت در استان خواستار پیگیری این موضوع و اخذ اعتبارات بیشتر هستیم.

انتهای پیام/آ


دیدار استاندار خراسان شمالی با مدیر کل حمل و نقل استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.