مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: در چهار ماهه امسال دو میلیون و ۹۸۱ هزار و ۲۱۳ وسیله نقلیه وارد استان شده اند.

بدیعی مقدم مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ افزود: درچهار ماهه امسال شمار تردد ورودی در محور‌های استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۰ ممیز ۶ دهم درصد افزایش داشته است.
وی با بیان اینکه ۴۵ دستگاه تردد شمار نصب شده در محور‌های استان تردد خودرو‌ها در جاده‌ها را ثبت می‌کنند، گفت: شمار تردد‌های خروجی از استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۵ ممیز نه صدم درصد افزایش یافته است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی اظهار کرد: در چهار ماهه امسال ۲ میلیون و ۹۷۹ هزار و ۳۶۴ دستگاه وسیله نقلیه از استان خارج شده است که این رقم در مدت مشابه سال گذشته ۲ میلیون و ۵۸۸ هزار و ۵۹۴ دستگاه وسیله نقلیه به ثبت رسیده است.
بدیعی مقدم با اشاره به اینکه ساعت اوج تردد‌ها در ساعت ۱۹ تا ۲۰ گزارش شده است، افزود: ۸۷ ممیز ۶۵ صدم درصد از تردد‌های ثبت شده مربوط به ناوگان سبک و مابقی مربوط به ناوگان سنگین بوده است.
بدیعی مقدم گفت: در این مدت بیشترین تردد‌ها در محور‌های شیروان – بجنورد و بالعکس، بجنورد - اسفراین و بالعکس و قوچان - فاروج به ثبت رسیده و کم تردد‌ترین محور‌ها جاجرم - سنخواست، امیرآباد - جاجرم و بالعکس و سنخواست - جاجرم بوده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: در این مدت محور میامی - گرمه و بالعکس، امیرآباد - جاجرم، چمن بید - جنگل گلستان (رباط قره بیل) بیشترین سهم تردد وسایل نقلیه سنگین را به خود اختصاص داده است.
انتهای پیام/آ


تردد وسایل نقلیه سبک و سنگین در محور‌های خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.