به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی اسماعیل زاده رئیس اداره امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش استان کرمان گفت:کلیه معرفی شدگان رشته های شغلی وزارت آموزش و پرورش سهمیه استان کرمان می بایست از روز سه شنبه 16 مرداد جاری با مراجعه به سایت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان به نشانی kerman.medu.ir از زمان و مکان حضور خود جهت بررسی مدارک و مصاحبه تخصصی اطلاعات لازم را کسب کنند.
وی افزود: پذیرفته شدگان در هنگام مراجعه براساس برنامه اعلام شده کارنامه قبولی، اصل و تصویر مدارک برابر با اصل و مستندات لازم ( شناسنامه به همراه تمام صفحات، مدرک تحصیلی، کارت ملی (پشت و رو)، کارت پایان خدمت یا معافیت دائم (ویژه آقایان )(پشت و رو)، عکس 4 * 3 شش قطعه، مدارک مربوط به سهمیه ها، مدارک مربوط به بومی بودن، تائیدیه های معتبر(به حداکثر سن مجاز داوطلب افزوده شده) و مدارک مربوط به نخبگان و ... ) به همراه داشته باشند.
اسماعیل زاده تصریح کرد: داوطبان معرفی شده برای مصاحبه استخدامی موظفند فرم اطلاعات فردی را از سایت دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش به نشانی www.gozinesh.medu.ir دریافت و نسبت به تکمیل دقیق فرم و الصاق یک قطعه عکس به آن اقدام و همراه دو قطعه عکس پرسنلی، تصویر کلیه صفحات شناسنامه ، کارت ملی و مدرک تحصیلی همزبان با تحویل سایر مدارک در زمان مصاحبه استخدامی، تحویل نماینده هسته گزینش کنند.
رئیس اداره امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش استان کرمان تاکید کرد: عدم مراجعه در زمان مقر به منزله انصراف از ادامه روند استخدام می باشد و داوطلب حق اعتراض نخواهد داشت .
انتهای پیام/س