رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: فردی که اقدام به سرقت لوازم و قطعات داخل خودرو شهروندان می کرد ازسوی کارآگاهان پلیس آگاهی دستگیر و به چندین فقره سرقت اعتراف کرد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "سعید سلیمیان"رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت لوازم و قطعات داخل خودروهای پارک شده در کنار خیابان، موضوع در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با تشکیل تیم های ویژه به طور محسوس و نامحسوس به گشت زنی پرداخته و سرانجام در یک عملیات فردی که قصد سرقت از داخل یک دستگاه خودرو پارک شده در کنار خیابان داشت را دستگیر کردند.

این مقام مسئول عنوان داشت: متهم پس از دستگیری در تحقیقات انجام شده به چندین فقره سرقت لوازم و قطعات داخل خودروی اعتراف و تحویل مراجع قضائی شد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینکه متهم در اعترافات خود عنوان داشت، تنها از خودروهای فاقد تجهیزات ایمنی سرقت می کرده است، گفت: به شهروندان توصیه می کنیم خودروهای خود را به دزدگیر، سوئیچ مخفی و دیگر تجهیزات ایمنی و ضد سرقت مجهز کرده و به هیچ عنوان اشیاء با ارزش را روی صندلی و در معرض دید همگان قرار ندهند.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.