اعضای باند 3 نفره ای که اقدام به سرقت لوازم و قطعات داخل خودروها می کردند در عملیات پلیس آگاهی استان دستگیر و به 400 میلیون ریال سرقت اعتراف کردند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "ستار خسروي" با اعلام اين خبر اظهار داشت: در پي دريافت شکاياتي مبني بر سرقت از داخل خودرو در شهر اصفهان، رسيدگي به موضوع در دستور کار کارآگاهان پليس آگاهي فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وي تصريح کرد: کارآگاهان، تحقيقات خود را در اين زمينه آغاز کردند که پس از انجام اقدامات علمی و تخصصی مشخص شد سارقان با يک دستگاه خودرو وانت مزدای سرقتي که در قسمت بار خودرو ضايعات و کارتن هاي خالي قرار داده شده بود در محل هاي سرقت حاضر شده و بلافاصله پس از هر سرقت که بين 5 تا 10 ثانيه و در نهايت سرعت انجام مي گرفت اموال مسروقه از داخل خودرو را به قسمت بار خودرو گذاشته و از محل متواري مي شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان گفت: سرانجام کارآگاهان با روش های علمی توانستند هویت سه سارق سابقه دار که در این سرقت ها دست داشتند را به دست آورده و طی عملیاتی با هماهنگی مقام قضائی آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

سرهنگ خسروی با بیان اینکه متهمان در تحقيقات به  چندین فقره سرقت به ارزش 400 میلیون ریال سرقت از داخل خودرو همشهريان در اصفهان اقرار کردند بیان داشت:سارقان پس از تشكيل پرونده برای  سير مراحل قانوني به مراجع قضائي تحویل شدند.

این مقام انتظامی گفت: به منظور پیشگیری از سرقت داخل خودرو به شهروندان توصیه می کنیم در زمان پارک کردن خودرو براي مدتي طولاني هر از چند گاهي به خودروي خود سر زده و از قرار دادن وسايل با ارزش بر روي صندلي هاي خودرو يا نصب تجهيزات گران قيمت بر روي خودرو که باعث تحريک سارقان به سرقت داخل خودرو مي شود، خودداري کنند.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.